Lissy Hansen

Lissy

Jeg vil gerne, at min dagpleje er et trygt og dejligt sted at være.
Jeg vil arbejde på at gøre dagen stille og rolig samt støtte og hjælpe børnene i deres små forskelligheder, så de kan føle sig trygge og unikke. Dagen foregår i et tempo, hvor børnene kan følge med. Jeg støtter børnene ved at være nærværende, give mig tid til hver enkelt barn og give dem en genkendelig hverdag.

Jeg lægger stor vægt på et godt samarbejde med jer forældre. Hos mig er der altid tid til en snak i hverdagen, og I er altid velkomne til at ringe eller skrive, hvis I har brug for det. Jeg forventer åbenhed, ærlighed og respekt imellem os. De små snakke imellem os gør, at jeg bedre forstår dit barns behov og reaktioner og bedre kan justere mig ift. dette og skabe tryghed.

liss0925@rkom.dk

Maagevej 4, Haverslev, 9610 Nørager

Mandag til torsdag kl. 6.45 - 16.30
Fredag kl. 6.45 - 15.45

Vi har to katte, Malou og Silver

Hele mit hjem er åbent for dagplejebørnene. Jeg har indrettet et legerum, men børnene må også gerne være i stuen og køkkenet.
Vi leger, læser og hygger indenfor før vi får frugt og brød.
Vi er ude hver dag, enten hygger vi herhjemme i gården, hvor der er en stor sandkasse og legehus, samt en masse køretøjer til børnene. Vi går også ture i byen, enten til skolens legeplads, den nærliggende skov, spejderhytten eller søen. På turen snakker vi om de ting vi ser på turen. Undervejs bruger vi tid på at styrke motorikken ved at gå på trapper, træstubbe og lege på den fine udendørs fitnessbane vi har på HCI.

• Førstehjælp til børn og voksne 2002
  • Børns udtryksformer 2002
  • Grundkursus for dagplejere 2003
  • Psykologi 2004
  • Suppleringskursus for dagplejere 2005
  • ICDP krususforløb 2014: Relations- og ressourceorienteret pædagogik i dagplejen.
  • Reggio Emilia
  • Sund mad