Christina Holst Kristensen

Christina

Tryghed, omsorg, tillid og nærvær er nogle af de værdier jeg vægter højest i mit pædagogiske arbejde. De er afgørende for at børnene trives, udvikles og at der skabes gode relationer, både mellem barnet og jeg, men også børnene imellem. Dermed dannes de bedste rammer for en god og lærerig hverdag.
Jeg ser det enkelte barn, og giver plads til de forskelligheder som er blandt børnene. Jeg er altid klar med et kram, når der er brug for det.

Et godt forældresamarbejde er noget af det vigtigste, for at både I som forældre og jeres barn føler sig trygge ved at komme hos mig. Det er vigtigt med en daglig dialog omkring jeres barn og evt, andre tanker der måtte være, hvor vi er ærlige og viser hinanden respekt. På denne måde kan vi imødekomme barnets behov på bedste vis. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan, for at I kan aflevere jeres dyrebareste eje hos mig med en god fornemmelse i  maven.

tlfTelefon

mailE-mail

chri11ey@rkom.dk

adrAdresse

Amtoften 23, Haverslev, 9610 Nørager

urÅbningstider

Mandag til torsdag 6.30 - 16.15
Fredag 6.30 - 15.30

dyrHusdyr

Vi har to pjuskede kaniner, som plejer at være et stort hit blandt børnene.

barnMin hverdag med børnene

Jeg har fokus på at skabe en rolig og forudsigelig hverdag for børnene, da dette er med til at give tryghed. Jeg mærker efter fra dag til dag, hvad der er børnenes behov og hvad de evt. har af ønsker.
Jeg værdsætter udelivet rigtig meget, og vil derfor bestræbe mig på at vi komme ud at lege hver dag. Her kan det være vi leger herhjemme i sandkassen og i legehuset, men det kan også være en cykeltur eller en gåtur, eksempelvis til søen eller til en anden kollega. Derudover kan dagene bestå af forskellige aktiviteter, såsom sanglege/sang, læse i bog, lave puslespil, lave motorikbane, slå kolbøtter, danse, kreativt, bage boller, lege og hvad vi ellers kan finde på.
Derudover bliver  der tilbudt en fod og sund kost i det daglige, Der vil dog også være undtagelser. som f.eks. ved fødselsdage eller trditioner.
Jeg støtter børnene i at blive selvhjulpne, ved f.eks. at lade dem prøve at tage flyverdragten på selv. Derudover hjælper de med praktiske gøremål, som f.eks. at dække bord.

brik Uddannelse

Jeg blev uddannet pædagog i 2011, og har indtil min ansættelse som dagplejer i 2020 arbejdet i børnehave og vuggestue.

dokumentTilsynsrapport

Se nedenstående link

Uanmeldt tilsyn april 2023

Shape Created with Sketch.